Gezond Afvallen Zonder Sporten

Gevonden op internet (vertaling):

Gezond Afvallen Zonder Sporten – 5 Belly Fat Oorzaken Dat uw gewichtsverlies kan belemmeren

De meeste mensen blindelings te volgen buikvet-buster-programma’s zonder te weten wat er van hun buikvet veroorzaakt te ontwikkelen in de eerste plaats. Om effectiever en efficiënter in het verbranden van buikvet, moet je leren om te begrijpen hoe je lichaam echt werkt en de reden voor die bulges. Most mensen geloven dat gebrek aan beweging en verkeerde voeding zijn de twee belangrijkste buikvet oorzaken. Gezondheid en fitness deskundigen het erover eens, maar ook de volgende 5 buikvet oorzaken: 1) MenopauseWomen die manier pas de menopauze hebben meer kans om vet op te slaan in de meeste gebieden sneller dan op elke leeftijd. Lees meer: Gezond Afvallen Zonder Sporten – In feite is het in deze periode dat vrouwen zouden moeten merken dat hun stofwisseling vertragen, dus waardoor het moeilijker wordt voor hun lichaam om calorieën en vet te verbranden. En, zullen degenen die verkeerde voedsel keuzes onvermijdelijk zie extra centimeters worden toegevoegd rond hun buik op een snellere rate. 2) GenesWomen weten dat er twee typen, en dat wordt genetisch gezegend met de ‘veiliger’ een maakt je vrij duidelijk uit met vet als een van je vele grote zorgen. Een persoon die winsten en winkels vetten in de lagere delen van hun lichaam wordt beschouwd als peervormig, terwijl een appelvormige slaat vet in het midden gedeelte meer dan ergens anders. Een van de primaire buikvet oorzaken is je genen, als je familie hebben de neiging om midden-zwaar, het moet niet als een verrassing als je een dikkere buik als well. 3) StressWe al dat stress weet is niet goed voor je – speciaal voor uw maag.

Beste Afvallen Dieet – Gezond Afvallen Zonder Sporten

Stress leidt je lichaam een ​​hormoon bekend als ‘cortisol’, die in ruil daarvoor zorgt ervoor dat je lever voor de productie van overmatig gebruik van suiker die niet nodig is door je lichaam los te laten. Deze suiker geeft je lichaam het signaal dat je honger hebt te sturen – zelfs als u bent het niet. Je lichaam de neiging om ‘maskers’ dit signaal als een ‘echte honger’, terwijl in feite, het is gewoon een van die honger pangs. 4) Onjuiste digestionThis zou kunnen leiden tot andere gastro-intestinale problemen, zoals een opgeblazen gevoel en met gas op te bouwen. In feite zijn de meeste gezondheidsdeskundigen wijzen op onjuiste spijsvertering als een van de belangrijkste buikvet oorzaken die gemeenschappelijk zijn voor een meerderheid van de mensen. Gezond Afvallen Zonder Sporten – meer informatie: Degenen die echt klagen over buikvet het grootste deel van hun leven vaak rapporteren opgeblazen gevoel en hebben aanhoudend gevoel van het hebben van gas in hun stomach. 5) Slechte postureWasn’t verwacht dit, was je? Slechte houding is ook een van de meest voorkomende nog verwaarloosd buikvet oorzaken. Maar een slechte houding niet direct leiden tot buikvet, maar in de eerste plaats maakt het merkbaar.

Als u hebben gestaan ​​ineengedoken in de spiegel, dan zie je dat je buik lijken te groeien uit de lucht vallen. Nu, rechtop staan ​​en je zult zien dat je buik wat platter wordt.

Gezond Afvallen Zonder Sporten

Gezond Afvallen Zonder Sporten – Glycemische index Groenten voor effectief gewichtsverlies

Diabetici hebben gevolgd de glycemische index grafiek sinds haar oprichting. De index meet de snelheid van effect op de bloedsuikerspiegel na het eten van een bepaald levensmiddel. Koolhydraten hebben de neiging om een ​​snelle piek in de bloedsuikerspiegel veroorzaken. U kunt ook bijna alle groenten zorgen voor een meer gematigde bloed sucrose ramp up. Carbohydrates kunnen niet allemaal worden geschilderd met dezelfde borstel. Er zijn een aantal koolhydraten die een onmiddellijke piek in de bloedsuikerspiegel veroorzaken en dus hoog scoren op de glycemische index tabel (meer dan 69). Echter, andere koolhydraten leiden tot een meer gematigde toename van de bloed-sucrose en dienovereenkomstig score onder de 55, die laag op de index tafel. Foods gerangschikt in tussen de 55 en 70 worden geacht moderate. de GI tabel loopt van een tot honderd. Het beperken van uw dieet op levensmiddelen die te rangschikken onder vijfenvijftig helpt het behoud van stabiele bloed sucrose niveaus. Vluchtige bloedsuikerspiegel kan leiden tot ongewenste effecten op zowel het gewicht als energie.

Een dieet rijk aan de meeste groenten en fruit is de beste manier om stabiele bloedsuikerspiegel levels. Those met de ziekte van diabetes te houden weten al lang dat voedsel laag op de glycemische index tabel, zoals fruit en groenten, peulvruchten en erwten geen grote schommelingen veroorzaken binnen de insuline en de bloedsuikerspiegel. Diabetici moeten aandacht besteden aan de bloedsuikerspiegel als een dringende gezondheids-zorg, maar ieder van ons kunnen profiteren van betere voeding en een verhoogde energie die uitgaat van een meer evenwichtige bloedsuiker levels. It is niet verwonderlijk dat voedsel zoals yoghurt, aardappelen en biologische groenten ( met de opvallende uitzondering van tuinbonen) en fruit scoren laag in de GI tabel. Echter, veel mensen vinden het vreemd dat voedsel zoals een aantal taarten en snacks scoren relatief laag op de glycemische index. Een voedingsmiddel de rangschikking op de glycemische index tabel kan niet worden afgeleid door middel van intuition. It is daarom noodzakelijk om kennis te nemen en verwijzen naar de GI grafiek om ervoor te zorgen u de juiste voedingskeuzes te maken bij het vervaardigen van elke maaltijd. De glycemische index grafiek is een belangrijk instrument voor mensen op dieet, maar het kan niet worden gebruikt in een vacuüm in het nadeel van een goed afgeronde dieet. Extra gezond verstand stappen, zoals regelmatige lichaamsbeweging is ook nodig als een onderdeel van een goed afgeronde gezondheidszorg regimen. Take de inspanning om de GI grafiek te leren.

Prominent Plaats een kopie in uw keuken. Zorg ervoor dat het voedsel in te gaan op je maaltijden laag scoren op de glycemische index. Vermindering van vetinname en het toevoegen van fruit aan uw dieet zijn altijd goede eerste stappen.